14.9 C
Constanța
marți, 18 noiembrie 2025

DESTINAȚIA MAMAIA CONSTANȚA, LA TÂRGUL DE TURISM TTG RIMINI 2024

Trebuie citit

În Italia pregătirile pentru deschiderea unuia dintre cele mai mari târguri de turism
din lume sunt pe ultima sută de metri.
Destinația Mamaia Constanța participă pentru prima dată la un târg de turism în
Italia. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța s-a pregătit intens în
ultimele săptămâni pentru ca fiecare detaliu al desk-ului destinației Mamaia Constanța din
cadrul standului României, să cuprindă elementele esențiale promovării cât mai bune a
destinației:
“Am pregătit pentru târgul de turism de la Rimini toate materialele de promovare care vor fi
înmânate mai departe tour-operatorilor italieni. MAMAIA CONSTANȚA LA COSTA DEL MAR
NERO este numele destinației noastre în limba italiană, care va fi prezentat tour-operatorilor
și agențiilor de turism prezente în RIMINI. Și la acest eveniment ne prezentăm cu cele 4 filme
de promovare – două cu stațiunea Mamaia, două cu orașul Constanța, toate cu subtitrare în
limba italiană, alte 2 clipuri de promovare a câte 2 minute fiecare și o prezentare Power
Point de peste 100 de slide-uri. Pe durata celor 3 zile ale evenimentului esențiale vor fi
întâlnirile cu tour-operatorii italieni. Câțiva dintre aceștia au fost prezenți în destinația
noastră vara aceasta, în cadrul info-trip-ului organizat cu reprezentanți din mai multe țări”,
susține George Măndilă – Președinte, Organizația de Management al Destinației Mamaia
Constanța.
Pe durata celor 3 zile ale târgului de turism de la Rimini, reprezentanții organizației
vor transmite în timp real informații și imagini cu ceea ce se întâmplă la târg. Stațiunea
Mamaia și orașul Constanța sunt reprezentate în Italia de George Măndilă, Președinte OMD
Mamaia- Constanța, Sebastian Ionuț Puznava – Vicepreședinte OMD Mamaia Constanța,
Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a OMD Mamaia Constanța și Florin
Teodor Petre – fotograf colaborator al organizației.
TTG Travel Experience este evenimentul italian de referință pentru promovarea
turismului global în Italia și pentru marketingul ofertei turistice italiene în lume. Timp de 3
zile târgul atrage operatori din întreaga lume, jucători cheie ai principalelor companii din

sector: tour-operatori, agenții de turism, companii aeriene, companii de transport, servicii
turistice, tehnologii și soluții inovatoare. Piața italiană reprezintă o prioritate strategică
pentru destinația Mamaia Constanța. Italia se află în topul primelor țări care aduc turiști
străini în România, vizitatorii fiind tot mai atrași de cultura românească, de city break-uri,
natură, dar și de turismul de tip wellness, cel activ și de aventură. Turiștii italieni seniori sunt
cei care, în urmă cu peste 25 de ani își petreceau vacanțele în stațiunea Mamaia. Nostalgici
după acele vremuri, își doresc să revină pentru a vedea ce s-a schimbat pe litoral și să le
transfere celor mai tineri, încrederea de a vizita Mamaia.
Participarea OMD Mamaia Constanța la târgurile internaționale de turism face parte
din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia – Constanța.
Înființată anul trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să
schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi
pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

Articole similare

CURENT ELECTRIC APROAPE GRATIS!spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ultimele stiri