30.4 C
Constanța
luni, 17 iunie 2024

OMD Mamaia Constanța și-a mărit echipa

spot_img

Trebuie citit

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a început încă de anul
trecut demersurile pentru dezvoltarea unei ample strategii de promovare, care va fi
implementată pe tot parcursul anului 2024.
Asociația a început încă de anul trecut consolidarea competențelor echipei prin
adăugarea de noi membri.
„Misiunea organizației noastre de a promova destinația Mamaia, perla litoralului și cea mai
îndrăgită stațiune de pe litoralul românesc, vine cu o responsabilitate foarte mare. Întreaga
zonă Mamaia – Constanța merită să fie prezentată în toată splendoarea ei, cu tot ce are mai
bun de oferit turiștilor. Ne-am angajat încă de anul trecut să avem o echipă complexă,
alături de care să ne îndeplinim cât mai bine misiunea. Am început anul 2024 prin
organizarea unui nou concurs pentru funcția de specialist marketing, post care a fost ocupat
de Alessandra Frunteș. Alături de Alessandra, împreună cu departamentul de comunicare,
sperăm să găsim cele mai bune soluții în marketing-ul digital pentru promovarea destinației
Mamaia Constanța”, a precizat George Măndilă, Președinte OMD Mamaia-Constanța.
Decizia organizației noastre de recrutare de personal pentru postul de specialist
marketing vine ca răspuns la nevoia organizației de a gestiona un volum crescut de activități
și evenimente planificate pentru anul 2024.
Prin angajarea unui nou specialist, de această dată în domeniul marketingului, OMD
Mamaia-Constanța își propune să atingă un nivel ridicat de eficiență atât în gestionarea
campaniilor digitale online, cât și în relațiile cu partenerii externi.
Poziția de specialist marketing în cadrul organizației a fost ocupată în urma
desfășurării unui concurs anunțat public, în luna ianuarie 2024. Aplicanții care au îndeplinit
criteriile de studii, competențe și experiență specifică au susținut evaluarea constând într-o
probă scrisă și un interviu.
Alessandra Frunteș a fost persoana selectată pentru ocuparea postului, pe o
perioadă nedeterminată, după parcurgerea tuturor etapelor concursului:
“Parcursul meu academic m-a captivat rapid în domeniul marketingului online, o pasiune pe
care am cultivat-o încă din primii ani de facultate, fiind licențiată în comunicare și relații
publice. Prima mea experiență a fost ca SEO Content Writer într-o mică agenție de
publicitate, unde am învățat arta conținutului optimizat pentru motoarele de căutare, într-

un mediu dinamic și competitiv. Un moment important în cariera mea a fost implicarea în
echipa Bittnet Group, unde am ocupat timp de aproximativ 2 ani rolul de People Experience
Specialist. În acest rol am gestionat conținutul vizual și scris pentru comunicările interne și
externe, activitatea pe rețelele sociale și organizarea evenimentelor interne pentru angajați,
dar și externe, de tip corporate. Această experiență m-a ajutat să îmi dezvolt și mai mult
abilitățile de comunicare și relaționarea în mediul de business. În paralel, am dedicat timp și
energie gestionării platformelor sociale ale Let’s Talk HR, un centru de consultanță în
resurse umane și dezvoltarea carierei, consolidându-mi expertiza în social media
management”, a declarat Alessandra Frunteș.
Cu o carieră de câțiva ani în domeniul marketingului, Alessandra Frunteș va fi
persoana responsabilă de gestionarea campaniilor de marketing digital ale OMD Mamaia-
Constanța.
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-
o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a
gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și
municipiul Constanța. Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut
desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii
de turiști și constănțeni.

Articole similare

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Ultimele stiri