Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociaţiei
Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și Brandelier.biz a anunțat în luna decembrie a anului
trecut, demararea concursului național de soluții creative de branding, care să aducă un plus de
coerență și atractivitate în prezentarea identității stațiunii Mamaia.
Potrivit calendarului, până pe 21 ianuarie are loc transmiterea propunerilor pentru
etapa 1 de concurs. Lucrările pre-selectate după această primă etapă de jurizare urmează să fie
votate într-o a doua etapă atât de juriu cât și de publicul larg, iar cele mai relevante 3 dintre ele
vor fi remunerate substanțial.
Totodată, între 22 ianuarie și 11 februarie 2024 are loc etapa de jurizare pentru runda 1
si selectarea celor 10 propuneri pentru etapa votului public.
“Sperăm că în toată această perioadă de la lansarea concursului și până în prezent ați preluat
provocarea pentru crearea unei identități. Concursul este o șansă extraordinară pentru cel/ cea
care va câștiga, pentru că reprezintă o rampă de lansare atât pentru freelanceri, cât și pentru
companiile care poate, se află la început de drum. Îi așteptăm pe toți cei care au idei creative, să
construim împreună brandul destinației turistice Mamaia! Le dorim multă originalitate și
autenticitate în acest proces!”, a declarat George Măndilă, Președinte al Organizației de
Management al Destinației Mamaia Constanța.
Brieful de creație și regulamentul de înscriere sunt disponibile online pe
www.concurslogomamaia.ro.
Concursul face parte din activitățile organizației pentru crearea unei identități de brand
a stațiunii Mamaia, a început în luna decembrie 2023 și se va încheia anul acesta în luna martie.
Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă
de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate
segmentele turismului de la Marea Neagră.