22.4 C
Constanța
marți, 17 iunie 2025

Peste 80 de înscriși la concursul național de soluții creativeStațiunea Mamaia își caută logo-ul și sloganul

spot_img

Trebuie citit

Etapa de înscrieri a concursului național de soluții creative pentru noul logo și slogan
al destinației turistice Mamaia s-a încheiat. Această primă etapă s-a finalizat cu 86 de
înscriși. Din totalul tuturor înscrierilor, 22 dintre acestea sunt agenții de design și publicitate,
iar restul sunt freelanceri.
În următoarea perioadă urmează validarea tehnică, apoi votul juriului și selecția
celor 10 nominalizări pentru etapa votului. Acestea vor fi anunțate public în data de 12
februarie, urmând ca ulterior să fie supuse unei noi etape de jurizare.
“A fost o perioadă plină de creativitate, le mulțumim tuturor celor care s-au înscris și au
răspuns provocării! Selectarea propunerilor se va face în baza votului juraților și a respectării
briefului de creație de către fiecare participant. Cele 10 nominalizări pentru etapa votului vor
fi cele cu punctajul cel mai mare. În următoarea etapă va exista un vot public desfășurat
online pe platforma www.concurslogomamaia.ro pentru cele 10 propuneri selectate de
juriu. Fiecare vizitator unic poate vota o singură propunere de logo și slogan, în funcție de
preferință. Selecția finală a celor 3 propuneri finaliste se va face luând în considerare 40%
pondere vot public și 60% pondere a votului juriului”, a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
„Ne bucurăm pentru numărul mare de înscrieri. Fiecare efort investit de participanți în
crearea unei imagini autentice și memorabile reprezintă o manifestare a spiritului comunitar pentru transformarea uneia dintre destinațiile etalon din România”, a adăugat Georgiana Cujba, membru fondator IOV.
Concursul face parte din activitățile organizației pentru crearea unei identități de
brand a stațiunii Mamaia și se va încheia în luna martie a acestui an, fiind organizat de OMD Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociaţiei Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și
Brandelier.biz.

Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie
amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi
pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
OMD Mamaia Constanța

Articole similare

CURENT ELECTRIC APROAPE GRATIS!spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ultimele stiri