Candidatul ideal:
– Studii superioare în domeniul economic și cunoștințe relevante de contabilitate;
– Cunoștințe de fiscalitate;
– Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office și a programelor specifice de contabilitate;
– Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
– Seriozitate, meticulozitate, proactivitate, inițiativă;
– Abilități analitice solide și capabilitate de a îndeplini sarcinile ce-i revin;
– Excelente abilități de comunicare;
– Spirit de echipă;
Descrierea jobului:
– Operare documente financiar-contabile în sistemul informatic: facturi furnizor, NIR, DVI facturi emise, facturi de achiziție, tranzacții bancare, încasări, etc;
– Activități casierie, completare registru de casă, efectuare încasări/plăți;
– Asigurarea legăturii cu furnizorii;
– Întocmirea facturilor către clienți;
– Înregistrarea și evidență deconturi de deplasare;
– Efectuarea de plăți online și urmărirea scadențelor acestora;
– Verificarea încasărilor și a debitelor;
– Verificarea situațiilor financiare;
– Reconcilieri fise de cont furnizori și clienți;
– Întocmirea diferitelor rapoarte și situații solicitate de către conducere;
– Arhivarea documentelor financiar-contabile.