Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța anunță cu
entuziasm deschiderea etapei de vot public pentru alegerea noului logo al stațiunii
Mamaia. Această etapă marchează un moment crucial în procesul de rebranding și
modernizare a uneia dintre cele mai iubite destinații de pe litoralul românesc.
Votul public se va încheia pe 27 martie 2024. Îndemnăm toți locuitorii și
iubitorii stațiunii Mamaia să participe activ la acest proces, contribuind astfel la
conturarea identității vizuale a stațiunii. Pentru a vota, vizitatorii sunt invitați să
acceseze platforma dedicată concursului, disponibilă online pe
www.concurslogomamaia.ro. Votarea este deschisă oricărei persoane care deține o
adresă de email validă.
„Acest concurs reprezintă un pas important în direcția revitalizării și
modernizării stațiunii noastre, Mamaia. Logo-ul ales va reflecta nu doar identitatea
noastră ca destinație turistică de top, dar și spiritul comunității care o susține. Prin
urmare, vă îndemn cu căldură să participați la vot și să vă asigurați că vocea
dumneavoastră este auzită. Este o oportunitate unică de a contribui la viitorul
stațiunii Mamaia” a declarat George Măndilă, președinte OMD Mamaia Constanța.
Pentru această etapă a concursului, din aproape 700 de propuneri inovative și
creative primite, un juriu de experți a selectat 20 de lucrări pentru a fi prezentate
publicului. Votul publicului are o pondere de 40% din scorul total, în timp ce votul
juriului de specialitate va reprezenta 60% din punctajul final.
Dintre cele 20 de propuneri selectate, trei finaliste vor fi alese pentru a primi
feedback constructiv de la juriu și pentru a fi îmbunătățite. După aceea, OMD
Mamaia Constanța și juriul se vor consulta și vor anunța designul câștigător ca fiind
noul logo oficial al stațiunii.
Facem apel la toți cetățenii și iubitorii de frumos să se mobilizeze și să
participe la vot, pentru a asigura că noul logo al stațiunii Mamaia va fi un simbol al
inovației, tradiției și frumuseții naturale care caracterizează această perlă a litoralului
românesc.
Înființată în primăvara anului trecut, OMD Mamaia Constanța își propune să
deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția turiștilor asupra experienței
de vacanță pe care destinația Mamaia Constanța o poate oferi pentru toate
segmentele turismului de la Marea Neagră.