În cadrul proiectului pentru înființarea Centrului de colectare prin aport voluntar în comuna Băneasa, finanțat prin PNRR, au fost realizate următoarele activități principale:
- achiziționarea serviciilor de promovare, informare și publicitate a proiectului, conform contractului de finanțare și manualului de vizibilitate a programului.
La data de 21.06.2023 a fost lansat primul comunicat de presă pentru informare publică asupra acestui proiect. La data de 28.06.2023, la sediul Primăriei Comunei Băneasa va avea loc prima conferință de presa pentru prezentarea proiectului.
- realizarea achizitiei pentru serviciile de proiectare – faza proiect tehnic de execuție și serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului, pe durata derulării proiectului.
Termenul de predare a documentațiilor tehnice stabilite prin contractul de prestări servicii este 23.07.2023. După predarea documentației, aceasta va fi supusa avizării în comisia tehnico-economică (CTE) a primăriei și apoi va fi aprobata aprobată prin HCL.Termenul de depunere la finanțator este data de 04.08.2023.
Termenul de finalizare a tuturor achizițiilor din proiect este luna ianuarie 2024, iar termenul de finalizare a implementării proiectului este cel mai târziu luna septembrie 2024.