8.4 C
Constanța
sâmbătă, 2 martie 2024

Destinația Mamaia Constanța, căutată de jurnaliști și turiști polonezi

spot_img

Trebuie citit

România – campanie de promovare outdoor pe străzile din Varșovia

Cea de-a doua zi a Târgului Internaţional de Turism din Varşovia (Tour and Travel TT
Warsaw) a stat sub semnul promovării! Destinația Mamaia Constanța a prezentat interes
atât pentru jurnaliști din Polonia, cât și pentru tour operatori străini. Reprezentanții OMD
Mamaia Constanța au stat de vorbă cu alte organizații de management al destinației din
Calabria, Italia, dar și cu tour operatori din Egipt și Polonia, interesați să aducă turiști străini
în destinația Mamaia Constanța.
“Iată-ne așadar în a doua zi de participare la Târgul Internațional de Turism de la Varșovia. Am
observat că România este foarte respectată aici în Polonia și bineînțeles că, le vom întoarce respectul
atunci când vor veni să viziteze țara noastră. Destinația Mamaia Constanța a luat legătura cu tour
operatori internaționali din zona Italiei și din zona Egiptului și bineînțeles, suntem în legătură cu
companii media, bloggeri și influenceri din Polonia care doresc să promoveze destinația noastră și pe
care îi invităm la un info-trip undeva la începutul lunii mai sau începutul lunii iunie. Încă nu am întâlnit
un vizitator la acest târg de turism care să nu fi auzit de destinația Mamaia Constanța, ceea ce este
un lucru îmbucurător. Acum începe spectacolul în standul României, foarte multă lume adunată care
dorește să urmărească tradițiile românești. Foarte important, destinația Mamaia Constanța se află
printre cei care expun produsele turismului românesc”, a susținut George Măndilă, Președinte al
Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Tot astăzi, în a doua zi a evenimentului, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și
Turismului a lansat în centrul orașului Varșovia campania “Lăsați-vă surprinși de România!”
Timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze care trec prin
punctele cheie din Varșovia vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleș.
De asemenea în perioada 24 noiembrie – 07 decembrie, 34 ecrane digitale amplasate în
Gara Centrală și 29 din Varșovia (Rotunda) vor afișa fotografii, însoțite de brandul de țară,
cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan. Ecranele sunt amplasate în cele
mai aglomerate zone din oraș, iar campania digitală va contribui la ridicarea profilului turistic
al României pe piața poloneză, prin reliefarea patrimoniului cultural și natural al țării noastre.
Nu au lipsit nici în a doua zi a Târgului Internaţional de Turism de la Varşovia (Tour
and Travel TT Warsaw) momentele muzicale de la standul României, alături de dansurile
tradiționale ale ansamblului Doina Chioarului din Maramureș.
România are statutul de țară parteneră în cadrul târgului de la Varșovia din acest an,
unde participă peste 500 de expozanți din întreaga lume. Evenimentul este o oportunitate deosebită de a readuce în atenția turiștilor străini frumusețile naturale și culturale ale
României.
Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din
activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța.

Articole similare

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Ultimele stiri