Polonezii iubesc România! O demonstrează cea de-a treia zi a Târgului de Turism de
la Varșovia (Tour and Travel TT Warsaw). Tradițiile, preparatele românești, nămolul de pe
litoralul românesc și portul popular au fost apreciate de vizitatorii ultimei zi a evenimentului,
care au așteptat cu interes momentele artistice de la standul României.
Unii vizitatori ai desk-ului Mamaia Constanța Black Sea Coast și-au adus aminte cu
nostalgie de luna de miere pe care au petrecut-o în urmă cu peste 20 – 30 de ani în
stațiunea Mamaia. Bucuroși să regăsească destinația Mamaia în rândul expozanților, multe
cupluri și-au promis că vor reveni la Marea Neagră, mai ales că, își doresc să revadă
simbolul Constanței – Cazinoul, care anul viitor se va redeschide publicului.
Delegația OMD Mamaia Constanța a avut în ultima zi a evenimentului mai multe
întâlniri cu tour-operatori străini din Egipt și Franța, dar și cu jurnaliști, reprezentanți ai mai
multor publicații de turism din Polonia, dornici să promoveze și să cunoască destinația
Mamaia Constanța:
“Suntem mulțumiți de rezultat, ne-am promovat în Polonia, o piață de peste 40 de milioane de turiști și
cu vecinătățile aproximativ 100 de milioane de persoane interesate de acest târg de la Varșovia.
Destinația Mamaia Constanța a luat legătura cu operatori de turism, companii aeriene low cost,
influenceri, bloggeri, jurnaliști, cât și companii media pentru promovare pe piața poloneză. Produsul
nostru principal – soarele, plaja, distracția din stațiunea Mamaia, cât și istoria orașului Constanța…
Așadar vom vedea aceste rezultate în sezonul estival viitor și de ce nu, dacă vom face lucrurile
așezat și cu logică, încet-încet pe următorii ani s-ar putea – și eu cred cu putere acest lucru, că vom
avea turiști polonezi, din țările baltice sau turiști din Germania în destinația noastră turistică”, a
declarat George Măndilă, Președinte Destinația de Management al Organizației Mamaia
Constanța.
Până în primăvara anului viitor, reprezentanții Organizației de Management al
Destinației Mamaia Constanța doresc să selecteze cei mai importanți tour-operatori care au
prezentat interes la târgurile de turism din Varșovia și Londra, alături de potențiali parteneri
media, care să viziteze orașul Constanța și stațiunea Mamaia într-un info trip, pentru a
cunoaște cele mai importante atracții turistice și servicii pe care le oferă destinația noastră.
România a avut statutul de țară parteneră în cadrul târgului de la Varșovia din acest
an, unde au participat peste 500 de expozanți din întreaga lume. Evenimentul a reprezentat
oportunitatea de a aduce în atenția turiștilor străini frumusețile naturale și culturale ale
României.
Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din
activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța.