Autenticitate, cultură și tradiție la cea de-a 30-a ediție a Târgului Internațional de
Turism din Varșovia. De toate acestea au avut parte turiștii străini care au trecut pragul
standului Românei, ce găzduiește în acest an la Varșovia 21 de co-expozanți.
Destinația Mamaia Constanța a fost în centrul atenției turiștilor străini, încântați de
ceea ce oferă litoralul românesc. OMD Mamaia Constanța participă pentru a doua oară la
Târgul Internațional de Turism „TT Warsaw”, demonstrând un angajament continuu pentru a
atrage turiști din Polonia, o piață strategică pentru litoralul românesc:
“Un pas foarte important a fost întâlnirea pe care am avut-o cu reprezentanții Aeroportului
Internațional Radom din Varșovia. Cu sprijinul Polish Chamber of Tourism, această întâlnire
a fost astăzi posibilă. Destinația noastră are un interes major pentru atragerea de noi linii
aeriene către litoralul românesc, ținând cont de modernizarea Aeroportului Internațional
Mihail Kogălniceanu. Reprezentanții Polish Chamber of Tourism alături de tour operatori din
Polonia au participat la info-tripul organizat de OMD Mamaia Constanța vara trecută.
Hotelierii din stațiunea Mamaia au o ofertă bogată – de la hotelurile de 3 stele la cele de 5
stele, pachetele turistice putând fi adaptate tuturor tipurilor de turiști care își doresc o
vacanță în stațiunea Mamaia. Am fost primiți excelent în Varșovia, atât la primul eveniment,
cât și la cel de-al doilea târg de turism, iar stațiunea Mamaia face pași siguri către piețele
europene”, a declarat Sebastian Puznava – Vicepreședinte Organizația de Management al
Destinației Mamaia Constanța.
La ceremonia oficială de la deschiderea evenimentului a participat și Excelența Sa,
Cosmin Onisii, Ambasadorul României în Republica Polonă. Prezent în cadrul standului
României, acesta a degustat produse tradiționale românești și a lăudat inițiativele de
promovare ale tuturor regiunilor din România.
În prima zi a evenimentului standul României organizat de Ministerul Economiei,
Antreprenoriatului și Turismului a fost unul dintre punctele de atracție ale evenimentului.
Găzduit pe o suprafață de 215 metri pătrați și reprezentând regiuni turistice diverse din
România, standul a captat atenția vizitatorilor prin demonstrații meșteșugărești, ateliere
interactive și o promovare intensă a tradițiilor românești. Pe toată durata evenimentului
vizitatorii au fost încântați de dansurile populare prezentate de Ansamblul Folcloric Bihor și
de costumele tradiționale ale regiunilor din România.
În paralel cu derularea evenimentului din Varșovia, Ministerul Economiei,
Antreprenoriatului și Turismului a demarat o campanie de promovare outdoor a României care se desfășoară până în 15 decembrie, în orașele Varșovia și Cracovia din Polonia,
pentru a crește vizibilitatea României ca destinație turistică și a genera interes din partea
turiștilor polonezi.
Totodată, Ziua Națională a României – 1 Decembrie va fi marcată anul acesta în
Varșovia printr-un mesaj festiv „La mulți ani, România!”, afișat pe toate panourile digitale
din cadrul campaniei outdoor desfășurate în Polonia.
Participarea la TT Warsaw 2024 este parte a unui efort amplu de promovare a
destinației Mamaia – Constanța în Europa. În cadrul evenimentului, organizația noastră are
ca scop atragerea de noi contacte cu touroperatori și agenții de turism poloneze interesate
să includă litoralul românesc în ofertele lor pentru sezonul 2025.
„TT Warsaw” este organizat de Ministerul Turismului si Sportului al Poloniei, fiind
unul dintre evenimentele cele mai importante pentru industria turismului din regiune.
Evenimentul oferă o oportunitate excelentă pentru expozanți de a-și promova oferta turistică.