De circa un an de zile, se simte un vânt de schimbare în abordarea promovării stațiunii Mamaia.
Meritul nu este al Primăriei Constanța – care, chiar dacă ar face, nu știe să comunice – ci al nou înființatei ORGANIZAȚII DE MANAGEMENT AL DESTINATIEI MAMAIA-CONSTANȚA, condusă de Gheorghe Mandilă. O diferență de abordare, un alt unghi – în plus, acțiuni concrete de promovare și participare la târguri de turism în străinătate, în primul rând.

Asta pentru că, în vreme ce piața internă duduie, existând un public captiv al acestui gen de stațiune, de pe afară nu mai veneau atâția turiști, ca pe vremuri. Mai exact, de pe vremea carnavalurilor organizate aproape bilunar de fostul primar Mazăre și paradele de modă organizate în colaborare chiar cu Fashion TV. Au fost chiar vremuri când s-au făcut chiar și festivaluri internaționale de jazz – eu am prins două, unul la terasa Flora, altul la piațeta Cazino, cu nume de top (nu le mai enumăr, e clar că nu aici e targetul). Dar cine știe, poate vor mai fi.
Și-au făcut apoi timid apariția spectacolele de teatru, ceva concerte middle stream. Promovarea unei stațiuni înseamnă însă să se și vorbească despre ea. Ceea ce se și întâmplă, din fericire.
Vom reveni.