RAJA S.A. aduce la cunoștința tuturor abonaților că luni – 15 august
2022, casieriile RAJA și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu
publicul vor fi închise.
În această zi dispeceratul, echipele de intervenție, dar și reprezentanții
societății care asigură buna desfășurare a proceselor de alimentare cu apă și de
preluare a apelor uzate vor lucra în program normal.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de
apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al
Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție
sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a
tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii
serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametrii optimi.
Pentru efectuarea plăților, abonații pot folosi serviciile online, precum
contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația
de mobil), virament bancar sau direct debit. Clienții care nu au acces la soluțiile
de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point sau
Westaco.
Începând de marți, 16 august 2022, acestea își vor relua programul
normal de lucru.
Biroul de Comunicare RAJA SA Constanța