20.4 C
Constanța
sâmbătă, 5 octombrie 2024

Fericirea la locul de muncă, un obiectiv Principal33

spot_img

Trebuie citit

Oamenii care sunt mai fericiți la locul de muncă sunt mai implicați în organizația lor, ajung mai rapid la poziții de conducere, sunt mai productivi și creativi și suferă mai puține probleme de sănătate. Din ce în ce mai mult, cercetările sugerează că inducerea sentimentului de fericire, în rândul propriilor angajați, ar trebui să fie un obiectiv esențial pentru companii.
Un studiu realizat în rândul reprezentanților Generației Z, care până în 2030 va reprezenta aproximativ 30% din forța de muncă a lumii, relevă că peste 60% dintre aceștia dezvoltă un atașament pentru companiile pentru care lucrează în funcție de conexiunile umane dezvoltate la nivel organizațional și de sentimentul de fericire pe care îl trăiesc la locul de muncă. Trendul este susținut și de către angajatori, care au început să includă în procesul de recrutare găsirea de candidați pentru pozițiile de CHO (Chief Happiness Officer), tocmai acei manageri responsabili de satisfacția angajatului.
Compania de software Principal33 își propune să dezvolte o întreagă cultură organizațională în jurul conceptului de fericire, prin noua poziționare ”FUN to get things DONE”. Principiul care stă la baza poziționării companiei constă în generarea sentimentului de fericire, prin colectivul de muncă și interacțiunile umane pe care angajatul le dezvoltă, zi de zi, la job, dar și prin satisfacția profesională, de a-ți duce la capăt sarcinile, cu succes, având susținerea totală a colegilor și a companiei.
„A fi parte din Principal33 înseamnă a lucra pentru o companie care te prețuiește ca persoană, îți permite să crești ca profesionist, lucrând pentru cele mai importante companii din Europa și, nu în ultimul rând, îi pasă ca tot ceea ce se întâmplă la locul de muncă să fie într-un mod vesel, pozitiv. Distracția la locul de muncă este permisă” – Ignacio Santiago – CEO @Principal33
Componenta de FUN, care definește noua cultură organizațională a Principal33, a fost integrată inclusiv în procesul de recrutare. Prin campania „A Fun Start @Principal33”, desfășurată în luna iulie, compania și-a mutat interviurile de angajare la un festival, tocmai pentru ca prima interacțiune cu candidații să se desfășoare într-un mediu relaxant, în care candidatul scapă de orice trac sau presiune.
Numărul de aplicanți și succesul inițiativei au reprezentat un argument solid în a da continuitate campaniei: „Ne-au surprins total candidații care au aplicat pentru un job la Principal33 și reacțiile lor cu privire la o campanie curajoasă, de a începe procesul de recrutare la un festival. A fost exact elementul-cheie care i-a determinat pe candidați să vină la o primă întâlnire cu noi. Prin urmare, am luat decizia de a continua campania – A Fun Start @Principal33 – , în sezonul de iarnă, de această dată pe pârtiile de schi din România.”

PLUS COMMUNICATION

Articole similare

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Ultimele stiri