17.4 C
Constanța
duminică, 15 septembrie 2024

OMD Mamaia Constanța a semnat contractul de achiziție pentru elaborarea strategiei de marketing a destinației

spot_img

Trebuie citit

În luna august a acestui an, Organizația de Management al destinației Mamaia –
Constanța anunța că va elabora și implementa strategia de dezvoltare și marketing turistic la
nivel local.
Organizația a semnat contractul de achiziții pentru serviciile de realizare a strategiei cu firma
BrandBerry din Brașov.
Implementarea strategiei de dezvoltare și marketing turistic are rolul de a duce la
îmbunătățirea serviciilor oferite, a imaginii destinației și la extinderea sezonului turistic:
“Realitatea ultimilor ani ne-a arătat că destinația Mamaia – Constanta are nevoie de o abordare nouă,
una îndrăzneață și în pas cu vremurile pe care le traversează turismul mondial. Aceasta direcție poate fi
identificată numai printr-o consultare deschisă a operatorilor din turism, autorităților, dar mai ales a
turiștilor care vin an de an să viziteze Constanța”, a precizat Calin Ile, expert turism BrandBerry.
Reprezentanții Organizației de Management al destinației Mamaia – Constanța spun că
acest pas reprezintă o obligație asumată în dosarul de avizare la Ministerul Economiei,
Antreprenoriatului și Turismului, al OMD-ului local:
“Am încredere în profesionalismul noului partener contractual, așteptăm cu nerăbdare întâlnirile cu toți
factorii interesați din destinația Mamaia-Constanta și bineînțeles, interpretarea datelor. Este evident
faptul că avem nevoie de o strategie de marketing turistic, iar procedura de achiziție a urmat toți pașii
legali. La baza selecției a stat criteriul prețului cel mai mic, combinat cu portofoliul și profesionalismul
firmei”, a adăugat George Măndilă, președinte al Organizatiei de Management al Destinației
Mamaia-Constanta.
Destinația Mamaia – Constanța este una dintre cele mai cunoscute din Romania și
tocmai acest aspect transformă proiectul de realizare a strategiei de marketing într-o mare
provocare:
“Avem încredere că experiența noastră ne va conduce pe drumul cel bun în găsirea unei soluții care să
ofere unitate în comunicarea destinației Mamaia- Constanta, dar care să respecte în același timp
specificul particular al obiectivelor turistice din destinație”, este de părere Romulus Oprică, sociolog.
Elaborarea strategiei va începe la 1 noiembrie, iar finalizarea ei ar trebui să aibă loc în
luna martie a anului viitor, având o durată de aplicare de 6 ani, din 2024 și până în 2029
inclusiv.
Totodată, reprezentanții companiei BrandBerry au precizat că elaborarea strategiei va
deține un calendar de activități, care va include mai multe etape: analiza informațiilor
disponibile public despre destinație, o serie de cercetări cantitative de măsurare a percepției și
așteptărilor stakeholderilor (autorități, operatori din industria ospitalității și turiști),
identificarea unor exemple de bune practici din destinații similare, interviuri și focus-grupuri de
calibrare a strategiei.

Articole similare

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Ultimele stiri