RAJA SA aduce la cunoștința tuturor abonaților că, în intervalul 30 noiembrie
– 04 decembrie 2022, casieriile RAJA și compartimentele care desfășoară activități
de lucru cu publicul vor fi închise.
Abonații pot folosi serviciile online pentru efectuarea plăților, precum contul
de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil),
transfer bancar sau direct debit. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la
distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco.
Documentele, înscrisurile sau actele specifice pentru diferite servicii pot fi
transmise pe adresele de e-mail comunicate pe pagina web a societății
https://rajac.ro/contact/.
În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea
serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară
fără întrerupere.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și
canalizare, clienții societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului –
0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să
acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a
problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile
noastre la parametrii optimi.
Începând de luni – 05 decembrie 2022, RAJA SA va relua programul normal de
lucru.
Biroul de Comunicare RAJA SA Constanța